2010. szeptember 25., szombat

Szia mindenkinek!

Szia mindenkinek!
Szoval folyamatosan kapom a kommentarokat..:) Ez nem lenne baj, de kaptam egy olyat Sydney-töl, amit nem ertek. Az biztos, hogy a fejlecekhez kapcsolodik:D

"Nem kellett volna alkonyatos kép bele?
Azért nem jeliztem mert nem akartam ilyen nagy hibát csinálni! :(
De úgy látom itt ez nem számít!
Sydney "


Szoval Sydney az elsö kerdesedre a valasz a (2010. Julius. 2., Pentek)  Fejlec verseny nevü bejegyzesben talalhato.
Itt benne vannak, hogy mik voltak az elvarasok a fejlecekkel kapcsolatban..
(De a kedvedert be is masolom ide..:D szoval, szerintem az összes kep megfelel az elvarasnak. De ha szeretned keszits meg egy kepet es küldd be nyugodtan. Mivel ez nem egy egetveröen oriasi verseny belefer meg ez is..:D )
"...Megadok néhány Alkonyathoz kapcsolódó szót, melyeket bármilyen formában belevihettek a képekbe. (Ezekből min. 2 válasszatok!)


  • Volturi


  • Falka (Quileute indiánok)


  • Cullen család (Bella is bele tartozik)


  • Dawn és Seth..."


    SZOVAL; AKI AKAR MEG FEJLECET KESZITENI AZ GYORSAN CSINALJA MEG ES KÜLDJE EL (A FENNT LATHATO FELTELEKET BETARTVA) A SZOZSA914@GMAIL.COM E-MAIL CIMRE! :D

    A hibat viszont mar nem ertem, hisz egyikünk sem tökeletes es nem is vartam el, hogy tökeletes munkakat küldjön be barki is. Ha van benne hiba hat akkor van, nem erdekel senkit sem..lehet hogy epp az tetszett volna a legjobban.., ki tudja. De ha nem vagy biztos valamiben, nyugodtan irj egy kommentart es valaszolok ra.
    "De úgy látom itt ez nem számít!" Erre aztan vegkeppen nem tudok mit reagalni..:) Szoval, ha valami problemad van ne ilyen burkoltam ird le, hanem nyugodtan közöld es en megprobalok rajta javitani. Ez egy közössegi oldal. Mindenkinek megvan a sajat joga, hogy eldöntse, hogy olvasni akarja vagy sem.., hogy ir-e negativ illetve pozitiv kritikat vagy sem. Es mivel mar annyiszor megkertelek titeket, hogy nyugodtan mondjatok meg, ha valami nem tetszik az oldallal kapcsolatban, akkor azt mondjatok el, ugy hogy mindenki ertse..ezert most nem ertem...hogy mi nem szamit itt??
    Ismetlem ez egy közössegi oldal..nyugodtan hozza szolhatsz, nyugodtan kerdezhetsz ...
    Szoval felreertes ne essek nem haragszom senkire nem akartam bunkon viselkedni, ha netan valakinek ugy jött volna le. Csak bant, hogy azert mert figyelmetlenül olvastok el valamit (persze nem biztos, lehet en irtam felreerthetöen..:S ez esetben nyugodtan irjatok meg..) vagy akar el sem olvassatok...es kapok egy olyan megjegyzest, ami banto szerintem. Vagy nem ertem..:S Sajnalom...:)
    Szoval nem akartam haragot belole söt, valamilyen szinten köszönöm, hogy kapok negativ kritikat, hisz a sajat hibaibol tanul az ember..:D
    Ugy hogy nyugodtan..hajra emberek vagjatok hozza a fejemhez, amivel bajotok van.. XD.

    Na kb. ennyit akartam.
    Legyetek jok, vagy rosszak..:D
    Üdv.: Zsani alias Szozsa914
    U.I.: Ha van meg jelentkezö a fejlecversenyre nyugodtan küldjetek meg az e-mail cimemre.
    Puszika!!! Szeretlek titeket! Es tenyleg elnezest kerek, ha esetleg megbantottam volna valakit, bar szerintem ilyesmi nem törtent.





3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi(!!!) hogy ilyen vagyok de "elég" dühös voltam egy dolog miatt és úgy jöttem fel a netre és bocsi hogy rossz emberen töltöm ki! Nagyon sajnálom!
És már nem akarok jelentkezni majd máskor mert a többi jelentkezővel szemben nem lenne reális! Bocsi h kifakadtam!
A történethez csak annyit hogy szeretem nagyon és várom a kövit!
Remélem nem haragszol rám nagyon!
Bocsi még egyszer!!!
Puszi
Sydney

szozsa914 írta...

Szia! Jajj, dehogy haragszom, egyebkent szerintem nyugodtan csinalhatsz meg egy fejlecet ha szeretnel. :D Mindenkinek van lehetösege..es miert is ne lenne realis? De persze csak ha akarod. Vagy esetleg majd legközelebb. Semmi baj, csak meglepödtem egy kicsit es nem is ertettem..:D De mindegy..szavazz azert..
Nem haragszom abszolut es tenyleg nincs harag..:D
Puszi
Üdv.:Zsani alias Szozsa914

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm!
A lehetőséget is!
És már szavaztam is!
:)
Mégegyszer köszi hogy nem utáltál ki!
:)
Puszi
Sydney