2010. december 30., csütörtök

Eredmények!

Kedves pályázók!
Nagyon szépen köszönöm, hogy jelentkeztetek és a rajzaitok elküldtétek nekem! Két rajz között vacillált a zsűri, és nagyon nehezen tudtuk eldönteni kié is legyen a nyertes mű. De végül kiválasztottunk Szabó Zsófia rajzát, aki egy nagyon szép pasztell rajzot küldött nekem (amit, nem mellékesen hamarosan felrakok..:D ). Továbbá még, volt egy pályázó, aki készített egy gyönyörű rajzot, ami nekem nagyon tetszett, ezért neki megszavaztuk a második helyet. Így ő szintén kap egy oklevelet és, ha igényt tart rá hirdetem a blogát.. Az ő rajzát azonnal csatolom is. :D
Illetve még annyi, hogy nagyon köszönöm a többi jelentkezőnek is, mindenkitől gyönyörű és igazán munkás rajzokat kaptam. Nagyon tetszett mind.





Gratulálok mindenkinek!
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

Nincsenek megjegyzések: