2010. december 18., szombat

Köszönöm!

Szia mindenkinek! Még egyszer meg kell, hogy említsem, hogy nagyon hálás vagyok és nagyon köszönöm nektek, hogy ennyi ideig kitartottatok mellettem és a blogom mellett. Ahogy, megígértem közzéteszem a blogom statisztikai adatait, mint érdekességet. Bár még így sem zárkózhatok fel a nagyokhoz..:) de azért ez nem semmi..nagyon szépen köszönöm nektek.
Statisztika:
A blog eddigi összes megjelenítése: 6872
Az eddigi összes bejegyzés száma: 62, ezzel együtt 63
A legtöbbet megjelenített bejegyzés száma: 188
Rendszeres olvasók száma: 42
Oldalmegjelenítések száma országonként:
Magyarország: 6444
Amerikai Egyesült Államok: 142
Németország: 105
Románia: 73
Szlovákia: 30
Dél-Korea: 22
Ukrajna:  22
Oroszország: 30
Szerbia: 12
Az összes eddigi megjegyzés száma:168
Ebből a negatív megjegyzések száma:
És, hogy mennyire hálás vagyok azért, hogy eddig kitartottak mellettem: szám adatokkal leírhatatlan...Köszönöm drága olvasóim! 
Legyetek jók, vagy rosszak, ahogy kedvetek tartja! 
Hamarosan jön a következő fejezet!
Szeretlek titeket!
Puszi: Zsani alias Szozsa914
 

Nincsenek megjegyzések: