2011. március 12., szombat

Kacey novellapályázata

Szia mindenkinek! Kacey novellapályázatot hirdetett! Jelentkezni az alul látott e-mail címen lehet! :)
Ha ellátogatnátok Kacey oldalára csak kattintsatok a cimre!
Legyetek jók!
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

Pályázat... Romantika a Roncsok között

Sziasztok, több okból is szeretnék pályázatot hirdetni, az első az -az hogy kicsit felpezsdítem a blog életét és mostanában nem megy az írás, a másik okom az hogy nagyon sok pályázatot láttam már, vettem részt bennük és úgy gondoltam hogy már egy éve működik a blog és nekem is kéne egy pályázatot hirdetnem.

A cím a Romantika a Roncsok közöttet viselni és mindenki adhatna neki alcímet is. A történet szólhat bármiről amiről úgy gondolod hogy köze van ehhez, egészen elkalandozhat a fantáziád mert a Roncs szót nem csak a rossz, régi kocsikra szoktuk használni, néhány képet berakok hogy engem mi ihletett meg hogy kiírjam a pályázatot. (képek a cikk alján, nagyobb megjelenítésért katt rájuk)

Hossza: Bármekkora
Kategória: novella, vers, próza... és ami eszedbe jut, amit írni szeretnél
Betüméret, betüforma: Times New Roman, 12

Jelentkezési határidő: 2011 Március 31.

Beküldési határidő: 2011 Április 22.



Ki fogok tenni egy szavazást és majd ti fogjátok eldönteni melyek tetszenek a legjobban.

A helyezettek emlék lapot kapnak.

Ha valamit elfelejtettem kérlek szóljatok!

Jelentkezni kommentben, vagy az alkonyat.imado@gmail.com-on lehet, kérlek bárhol jelentkezel tüntesd fel a felhasználó neved, az e-mail címed, és a blog címed ha van. Jó kalandozást. :)


















Nincsenek megjegyzések: