2011. március 5., szombat

Novellapályázat!!! :)

Szia mindenkinek! A helyzet az, hogy ma le jár a novellapályázat leadási határideje. Hamarosan (még ma) felteszek egy novellát, kritikával, de ez nem azt jelenti, hogy még ma estig nem küldheti aki véletlen esetleg még nem küldte el. (A novellát a hivatalos oldalon találjátok meg!!!) KATT A CÍMRE!
Sok dolog történt mostanában, ami miatt nem hoztam friss-t sőt semmit és hát ezért bocsánatot szeretnék tőletek kérni! :)
Elég beteg voltam vagyok..bár már kezd javulni ez az állapot, igaz már lassan két hete tart és éppen itt volt az ideje. Nagyon sajnálom, hogy nem voltam elérhető. Jövőhéten mindenféleképpen lesz új fejezet, addig is olvasgassátok a felkerült és kritizált..:D novellákat!
Legyetek jók! Sok puszi!
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

2 megjegyzés:

iceflower írta...

Szia.Kész van a novellám, de ma már nagyon fáradt vagyok begépelni.Nagy baj lenne ha csak holnap délelőtt küldeném el?

Unknown írta...

Szia, ha ma este nyolcig elküldöd még elfogadom, azonban ha késel akkor sajnos már nem tudom elfogadni, voltak mások is akik késtek egy-két órát ezért nem jár kizárás, azonban a határidő ötödike volt, igy ha ha még ma nem kapom meg akkor már nem volna tisztességes a többiekkel szemben. Köszönöm azért, hogy megkérdezted..:D remélem megkapom még a novellád
Üdv.: Zsani alias Szozsa914