2010. március 26., péntek

Díj megint!


Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled.
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).
3. Értesíted őket az ajándékról.
4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

1. Köszönöm szépen Dido-nak (L) Imádlak. Puszika! ( www.aftertwilightsaga.blogspot.com)

2. Akik szerintem megérdemlik:
4. Szóval miért szeretek másoknak írni?
Hát annak idején, mikor még általánosba jártam...sokat piszkáltak és bántottak az osztálytársaim. Egyszer aztán elkezdtem olvasni egy Meg Cabot könyvet...és onnantól kezdve beleszerettem az olvasásba és eldöntöttem, hogy író leszek. Az a tény, hogy engem akkor bántottak ráébresztett arra, hogy az olvasástól elfelejthetem a gondjaimat...szóval én azért szeretek írni másoknak, hogy elfelejtessem velük az éppen meglévő gondjaikat, hogy ugyan azt adjam vissza az írásaimmal, könyveimmel és történeteimmel, amiket akkor én kaptam különböző írók regényeiből. Hát szóval nagyjából ennyi.(L)
5. Kiskunfélegyházán lakok, végzős vagyok a közgében, nagyon nagyon szeretném elmondani egyszer magamról, hogy író lettem(L). Tovább tanulni Szegeden szeretnék...a Tudományegyetem Bölcsészettudományi karon, azon belül Kommunikáció és Médiatudomány abból is írott sajtó(L) :D.
Van egy kiskutyám, akit imádok a neve: Rudika, de úgy szoktam hívni, hogy Rúd XDD.
Továbbá imádok a barátaimmal lenni, nevetni, másokat megnevettetni és írni.

Nincsenek megjegyzések: