2010. március 26., péntek

Újabb díj már a 4.!!(L)


Szabályok:
1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2.) Tedd ki a logót a blogodra!
3.) Írj magadról 7 dolgot!
4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Nagyon szépen köszönöm Stigabiga (L) Imádlak!!!
Szóval mivel az elmúlt egy hétben kaptam egy pár díjat..és írtam is magamról eleget ...azt hiszem ezeket most kihagyom..mert a többiből is megtudhatjátok..
Mindenkinek jár ez a díj akinek eddig küldtem...sok puszi!
Rem nem baj, hogy ennyivel elintéztem..de már sok volt:D annak ellenére, hogy nagyon örülök, hogy gondoltatok rám..SZERETEK MINDENKIT HÁLÁS VAGYOK HOGY OLVASSÁTOK ÉS ÉRTÉKELITEK AZ ÍRÁSOM...
KÖSZÖNÖM
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

2 megjegyzés:

Elena írta...

Köszi a sokadik díjat :) Am a te irományod is nagyon jó :) Ha kiraklak gondolom nem haragszol meg ;)
Pussz Elena

Sacaaa:D írta...

Csak gartulálni tudok!:D