2010. március 18., csütörtök

Felhívás a 4. Fejezetről!

Szia mindenkinek! Szóval mivel beígértem a 4. fejezet átiratát...el is készült és fel is raktam...:D
Remélem tetszeni fog nektek, annak ellenére, hogy egész sok mindent megváltoztattam a történetben.
A 28. fejezettel kapcsolatban még egyetlen egy kommentár szükséges ahhoz, hogy fent legyen!
Elég durvára sikeredett...legalább is, Dido azt mondta, hogy ez lett az eddigi legjobb fejezetem.( Szerinte, bár sztem is jobb, mint az eddigiek...attól függetlenül nem vagyok biztos benne, hogy ti is így fogjátok látni.)
Illetve, még annyi, hogy a következő fejezet azaz a 28-as eléggé fontos fejezet és ezúttal kivételt teszek...és nem 10, hanem 12 kommentárra lesz szükség ahhoz, hogy felkerüljön a 29. fejezet.)
Remélem meg vagytok elégedve mindennel, ha nem nyugodtan szóljatok hozzá, ahhoz, ami nem tetszik! :D
Kellemes olvasást! Legyetek jók! Sok puszi!
A negyedik fejezetet megtaláljátok itt.
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

Nincsenek megjegyzések: