2010. október 4., hétfő

Boooocsiii(L)!

Szia mindenkinek! Elkövettem egy oriasi hibat. Imre Csilla küldött nekem meg fejlecet. Nagyon sajnalom, hogy az öve nem szerepelt az indulok között, de a targyhoz nem volt beirva, hogy fejlec es ezert nem talaltam. Sajnalom! Ugy gondolom, hogy talan engeszteles keppen nehany hetig az ö fejlecet hasznalom tovabba megkapja azt a dijat, amit a többiek, hogy egy keppel együtt kiteszem a kedvenc reszet a fanfiction-böl. Megegyszer iszonyatosan sajnalom. Remelem nem haragudtal meg ram.
Itt vannak a fejlecei:








Tenyleg nagyon sajnalom! Ne haragudj!
Legyetek jok vagy rosszak, ha kedvetek epp ugy tartja.:D
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

1 megjegyzés:

Esme írta...

Szia!
Bocsi hogy nme szóltam de azt hittem nem mindenkiét raktad ki. Egyébként nem haragszom rád! :) Köszi hogy kitetted de ha meglesz a nyertes nyugodtan cseréld le. ;)
Még egyszer kösziiii!!
Puszi
Esme(Csilla)