2010. október 3., vasárnap

Hali Haloo! :)

Szia mindenkinek! Elöször is köszönöm az induloknak a sok szep munkat amit beküldtek. Masodszor, azoknak, akik szavaztak. Illetve harmadszor pedig azoknak, akik elolvastak az elsö fejezetet es kommentart is irtak hozza. Elrontottam, hisz en megigertem nektek, hogy 2 fejezetet rakok fel a rengeteg kesesem miatt, ugy, hogy most nem veszem figyelembe, hogy nincs meg  a 7 kommentar a bejegyzeshez, szoval hamarosan jön az ujabb fejezet igaz ekezet nelkül megint ( hisz, aki nekem javitja Magyarorszagrol csak eleg ritkan er ra), de ne aggodjatok hamarosan lesz majd ehhez is ekezet.
Visszaterve a lenyeghez. :) A fejlec verseny nyertese az elsö kep, azaz Kajtar Nikolett. Felvettem vele a kapcsolatot es megegyeztünk, hogy egy Twilight-os rajzot küldök neki, amit most meg is mutatok nektek:


Eredmenyhirdetes

A közönsegdij is öt illetne, de megkert arra, hogy igazsagos legyen..:D es mas is nyerjen ne csak ö, igy tehat ugy döntöttem, hogy a masik ket resztvevö (mivel nem sokkal maradtak le) megkapjak a dijat, tehat kirakom az oldaluk es a fanfiction-bol valo kedvenc reszüket is kiteszem egy keppel roluk. Szoval, aki benne vagy irja meg nekem e-mailbe a következö cimre: szozsa914@gmail.com. Az level tamajahoz irjatok, hogy kedvenc reszlet, illetve küldjetek nekem kepet, es a sajat blogotok cimet.
Remelem mindenki meg van elegedve. :D En totalisan. XD
Szoval hamarosan jön a következö fejezet csak le kell meg gepelnem. Varom az e-maileket a nyertesektöl.
Legyetek jok!
Sok puszi!
Üdv.: Zsani alias Szozsa914

Nincsenek megjegyzések: